امروز و گند ببار اومده...

کار کردن تو این بانک خراب شده یه منفعت بحال من داره...حسنش اینه که اعصابم کم کم  داره ابدیده میشه...

 

یه ماهه بانکه داره خودشو میکشه که به بهانه دادن دو تا بلیط مجانی کنسرت مشترک (ایگلها: اونا که اهنگ هتل کلیفرنیا رو خوندن و دخترای دیکسی یا همون دیکسی چیکس که جمعه دو هفته دیگس)حساب بانکی با بالانس ۲۵۰۰ دلار به مشتریا بچپونه...حال امروز دیدن بازار فروششون زیاد داغ نیس اومدن به کارمندای بانک لطف کردن و بلیطایی رو که رو دستشون باد کرده رو به بهای خر کاری تو اخر هفته که شنبه و یشنبه این هفته باشه به ۲۰ تا از کارمندا بندارن...

اقا و خانومی که شما باشید... ماهم گفتیم سنگ مفت و گنجیشک مفت... میریم کار رو میکنیم و یه کنسرتم میریم... ایمیل زدیم که بللللله نه تنها شنبه بلکه یشنبه هم بنده سرکار تشریف خواهم برد...یه ساعت بعد ایمیل نشستم فک کردم دیدم چه چلمنگی هستم من...وقتی ماشین ندارم چطو میتونم برم اینهمه راهو ...اونم دو روز ...خلاصه تو فکر بودم که چه خاکی تو سرم بریزم دیدم یارو یه بار دیگه ایمیل زده که باید براش بنویسم و معلوم کنم که چه روزی میخوام برم ... گفتم بیخیال تا وقتی ایمیل نزنم مجبور نیستم برم...واسه همین بهمه گفتم که بیخیال شدم و نمیرم...

ساعت ۴ یکی از همکارم گف به به طناز خانومم که نظرشون عوض شد و تشریف میارن...منو میگید اینجور شده بودم... گف برو ایمیلتو بخون ببین چه خبره...

چشمتون روز بد نبینه...دیدم اونا دبگه لازم ندونسته بودن از من اوکی بگیرن و بنده عوض یه روز هر دو روز باید برم کار کنم...

 

میخوام ماشینی رو که میخوام بخرم  خال خالیش کنم... اینجوری...

 

 

نظرتون چیه؟...

 

خدا واقعا ببعضیا عقل اونم از نوع زیادش عطا کنه...

رعیس برادر کوچیکه میخواد اسم بچه هاشو بفارسی رو کو... ببخشید رو باسنش خالکوبی کنه...حال حدس بزنید طراح این خالکوبی کی هستش؟...

 

باریکلا بشما...کاملا درس فهمیدین...

نظرات 5 + ارسال نظر
بنگرى چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام گل طناز
از راه دور میبوسمت...
ممنونم که بفکرم هستی و نگران حالم شدی ...
بعضی وقتها این دلتنگیها میشه عین مارمولک که می چسپه به دیوار ..... عاشق ما شده .... ول بکن نیست ..
بنظرت وقتی کسی رو دوست داری بهش محبت میکنی ٬ دلتنگش میشی .... با خونسردی و بی اعتنایی بهت ابراز محبت کنه ....چه میتونه باشه خواستن یا نخواستن؟
مثلا اس ام اس میدی امشب اصلا جوابتو نده ٬ بعد دوباره پاشی خودت اس ام اس بهش بدی بگی نگران حالتم جوابم را ندادی ...حالت خوبه؟ طرف بگه فقط آره ....
اینا یعنی چی؟؟؟ خواستن یا نخواستن ...
اصلا مردها از جنس چی میتونن باشن ....!!
نه من طوریم نیست فقط از دست بدرد اومده ام درد میکشم گفتم که تصادف کردم ....اما حالا بهتر شدم ...

پستت جالب بود .....اما حیف که نمیتونی بری کنسرت ....
همیشه شاد باشی ....گلم

بنگرى چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

در ضمن نظر من را تایید نکن بذا واسه خودت ...

بنگرى چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام طناز عزیزم
ممنونم که نگران حالم شدی ...... از راه دور میبوسمت.
ای چه بگم دلتنگی همیشه عاشقم بوده و هست ...منم کم کم دارم عاشقش میشم ....
دستم که بدرد اومده بود از این دستم ناراحتم ....بهت گفتم که تصادف کردم ....
بازم تشکر که بفکرم هستی .... همیشه شاد و موفق باشی.
خیلی بد شد که نمیتونی بری کنسرت ......
ماشین به این زیبایی .....تک میشه ...
لابد خودت میخوای خالکوبیش کنی ...آره ..
شاد باشی گلم ....

نازنین جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ


موارد شخصی و خانوادگی رو باید جای خصوصی نوشت تا غریبه نفهمه:))))) کو...نه ببخشید رو باسن هم جای بسیار خوب و مناسبی برای اینکاره! LOL

جناب جواد شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ

اگه ممکنه میشه با شما بیشتر آشنا شد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد