بیکاری و هزار و یک دردسر...

دیروز رعیسم گف که امروز اگه میشه نصفه وقت کار کنم عوضش شنبه رو تمام وقت در خدمت بانک مفنگی باشم...منم که مث خر موندم تو کار انجام شده و مجبور شدم بگم چشم هر چی شما امر کنید و همه برنامه هایی رو که برا شنبه چیده بودم و بهم بزنم...

بعدشم فک کردم امروز که دیرتر میرم سر کار میگیرم بعد عهدی یه خواب تمیز میزنم ببدن که بازم نشد که نشد...دلیلشم کاملا واضحه...سر کار اقای ببعی سر ساعت ۶:۳۰ صب از خواب بلن شده و اول یکم لباساشو جابجا کرده...بعد کتاب دفترارو با سر وصدا تو کیفش گذاشته...بعدش یکی دو سری از اتاق رفته بیرون و اومده تو...بعدم که یه چیزیشو گم کرده بوده چراغ اتاقو روشن کرده...بعدم شروع کرده بلن بلن با خودش حرف زدن...ناگفته نماند که اق بابا هم که از اونطرف اشپزخونه صدای رادیوی ایرانو انداخته بود رو سر من بدبخت...و خلاصه طبق معمول یه کاری کردن که از خیر خواب گذشتم و پاشدم حاضر شم برم سر کار...حال بگذریم که با چه بدبختی من خودم و رسوندم به بانک وچقد تو راه یه ریز بخودم فحش خواهر مادر دادم که چرا زنگ نزدم بگم که (جان خودم) مریضم و از زیر کار خودمو در بدم...خانوم س گفتم و بازم میگم خوشا بسعادتت که مث خرس تا ۱۰ ۱۱ صب بدون مزاحمت کپ میکنی...قدر اتاق مستقل و بدون... 

 

تازگیا از سر کار که میام خونه میپرم سر کامپیوتر و سریال (چهار خونه) رو تماشا میکنم...۷ قسمتشو دیدم و حسابی باهاش حال میکنم...

 

 

نامرتبی میزم ببزرگی خودتون ببخشید...وقتی سه تا هیکل تو یه اتاق کوچولو بچپن وضع از این بهتر نمیشه...

 

 

راستی....

هرکی که میخواد (بغیر از کسی که میدونم نمیخواد)...بمن بگه که لینکشو بزارم تو سایتم....باشه؟...

نظرات 10 + ارسال نظر
sh.kh چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Bayad khone ma ro bebini, bishtar shabihe anbarie ta khone :D

مانی پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ق.ظ http://WWW.DARK41.BLOGFA.COM

سلام عزیزم

آپت جالب بود و با مزه

من که اپیدم دختر با شعر این نفسهای اخره تازه گذاشتمش تو وبم ولی بازم چشم آپ میکنم

بنگرى پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام طناز عزیز
خوبی ؟
لذتش همینه که همه با هم هستین ..... حد اقل همدیگه رو می بینین ...خداییش نشستن تو فیلای بزرگ و ندیدن همدیگه عذاب وجدان میکشی !!!
حکایات روزانه ات خیلی جالبه .... خاطرات زیبا و شیرین رو می نویسی ...
موردی نیست ....لینک بذار خانومی ..
شاد و موفق باشید

احمدرضا پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ق.ظ http://www.universityit.blogfa.com

سلام

مرسی که به من سر زدی بازم منتظر حضورت هستم...

فعلا

عسل پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ق.ظ

سلاممممممممممم
من مسافرت بودم... عراق
یاهو نه بخدا نمیام... زیاد اهل مسنجر و چت نیستم!‌ فقط گاهی شبا سر میزنم که تو خاموشی :(

بعدشممممممممم به جای منم سریال ببین حالشو ببر!‌ خودم که حوصله ندارم :(


مواظب خودت باش جیگررررررررررررررررر

کامبیز پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
میزتون هر چه قدر نامرتب باشه٬ بازم به نامرتبی میز من نمی رسه. بعضی مواقع خودم رو پشت میز گم می کنم !
چهارخونه هم فقط قسمت های اولش قشنگه٬ چند قسمت دیگه بی مزه بازیشون شروع می شه.

afshin, germany جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ق.ظ http://rooidad.persianblog.ir

[گل] webe zibai darid ... duste ma afshin dar mosaferat ast pas az bazgasht bi shak be shoma sar khahad zad

پاینده ایران ........... [گل][لبخند]

بهاره دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ http://sepidehdaman.blogsky.com

سلام طناز جان
خوبی؟
میز کامپیوتر تو پیش میز من کاملا جمع و جوره... میز کامپیوتر من انقدر شلوغه که نمیدونم با اینهمه خرت و پرت باید چی کار کنم... همه اش هم وسایل همسرمه باز اگه مال خودم بود دلم نمیسوخت:)
اگه من تو لینک باکسم ادت کنم عیبی نداره؟
امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی.
در پناه حق.

م ی ث م سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
چهار خونه ! واقعآ مزخرف بود ـــــــــــــــــــ
تنها سریالی که قابل تحمل بود (ترش و شیرین) بود که عید پارسال از کانال ۳ پخش میشد ~~~

ناد یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

همیشه درمورد خانه های ایرانیهایی که درلس آنجلس زندکی میکنند حرفهای زیادی شنیده بودم که ۵ اتاق خواب داریم سه تاسالن پذیرایی و دکوراسیون فلان و .... ولی شماچه راحت و صمیمانه سادکی محل زندکی خودرا درمعرض دید کذاشتید حتی از نشان دادن تصویر خودهم دریغ نکردید .......... برایم خیلی جالب بود۰ متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد