اومدم...

 برا یه مدت دسترسی به اینترنت نداشتم...  (رجوع شود بنوشته های قبلی)...

امروز داشتم فک میکردم منم خلم نشستم هرچی جفنگیات مخم میگه مینویسم...اما عصر که اومدم خونه و کامپوترو خالی دیدم حال بحال شدم و دیگه نفهمیدم چیکار دارم میکنم...

 

حبر جدید اینه که یه همکار چش تنگ (چینی) تازه از تنور در اومده رو برامون فرستادن که خدا وکیلی خیلی کمک میکنه... نیس اینجا بدنیا اومده و انگلیسیش فوله فوله مث فرفره تلفونا رو جواب بده....

دومین خبر اینه که یشنبه که بیکار بودم رفتم ارایشگاه و موهامو سیاه سیاه کردم....زنیکه ارایشگره ایرونی بود...مث خیلی خانومای ایرونی فضولی ایشون گل کرد و شروع کرد سوال کردن که چرا میخوام موهامو سیاه کنم؟...منم گفتم مگه کسی نمیاد ارایشگاه که موهاشو سیاه کنه؟همه میان که بلوند کنن؟...حالش همچین گرفته شد که تا اخرکار یه کلمه حرف نزد... دیگه کاملا شبیه کنتس دراکولا شدم ...

 

امروز میخوام یه اقای خیلی اقا و متین و مامانی رو که بعد از دو ماه زیارتشون کردم بهتون معرفی کنم...این شما و این اقا گبی پسر دایی و جوجه من... قربونش بشم الهی...

 

 

این بچه اینقد مظلوم و بامحبته که میخوام درسته یه لقمش کنم...وقتی بهش میگیم بوس کن دهنشو باز میکنه و میچسبونه رو لپت...تفیت میکنه اما میخوای از هیجان تیکه تیکش کنی... اینقد که باباشو دوس داره تا باباشو میبینه دساشو دراز میکنه که بپره بغل باباش... ناقلا اولین کلمه ایرو که بزبون اورد بابا بود...

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
کسب در آمد رایگان سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=37424

شما فقط با عضویت در سایت 5000 تومان دریافت میکنید و با معرفی هر نفر مبلق 500 تومان به حساب شما واریز میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرسی که گذاشتم مراجعه نمایید .
با تشکر

تربچه نقلی سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ



باز یک آبان دیگه
و بهونه ای برای از تو نوشتن



بهونه ای برای اینکه باز هم بگم که چقدر دوستت دارم


بنگری چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام گل من
خوبی؟
ممنونم ٬ بهتر شدم ...
چه ناز این جوجه کوچولو ...... نگاهشو ببین ...چه معصومه ....خنده هاشو چه بی ریا ......
موفق باشی

نوشین چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ق.ظ

خوب منم باز اومدم...کجای این دیاری؟ به نظرم واقعا خاکی و بی شیله پیله اومدی...........چقدر خوب ...چه نی نی خوشمزه ای

من و سحر بانو چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

چه باحاله.خدا ایشالا حفظشون کنه.

نازنین چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ

عزیزمممممممممم
ای جاااااااااااااااان
اسمش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینقد نی نیهای اینقدی رو دوس دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم


بعدشم رنگ موهاتم مبارک خانومیییییییییییی
اینجا گرمزززز مد شده ! همون شرابی

تربچه نقلی چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام گلم
طناز......طناز............طناز..........طناز........
طناز.................طناز.......طناز.......طناز!!!!!!!!!!!!!

تربچه نقلی چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ

میخوام بدونی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارم طناز !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد