موبایل جدید...

 

این رینگتون مبایل ما هم درس نشد که نشد...ولی خیالی نیس...یکی از دوستای عزیزم که عاشق مبایل هستن قرار شده برام مموری کارد بفرستن...دمشون گرم...

وقتی نشستم فک کردم دیدم خداوکیلی من تنها کسی تو خانواده هستم که بقول دندون مدرک معمولی دارم...دختر عموها دکتر...پسر عمه استاد دانشگاه...پسرعموها مهندس...ببعی هم که داره دکتر میشه...اینجا لیسانس به مفت خدا نمیارزه...یا باید دکترا داشته باشی یا اینکه زرنگ باشی و بیزینس خودتو داشته باشی..که برای داشتن هردوش باید از هفت خان رستم بگذری...حال تازه میفهم که چرا بعضی دخترای جوون میرین زن مردای چلمن پیر پولدار میشن..اخه یه جورایی عشق ازبین رفته و همه یا دنبال پولن یا...

امروز با دندون یه عالمه راهو با اتوبوس رفتیم که... برای ببعی که همیشه ویار داره الوچه بخریم...

 

 

خداییش این ایرانیا خیلی زرنگن...همه این الوچه ها رو از ایران میارن وروبعضیاشون مارک شرکت خودشونو میزنن..

تو اتوبوس یه خانوم ترک نشسته بود که روی بازوش پرچم ترکیه رو خالکوبی کرده بود...خیلی خوشم اومد از کارش...دندون میگه تو که مدتهاس میشینی نقشه میکشی که چه خالکوبی رو بکنی بیا مث این خانومه پرچم ایرانو خالکوبی کن...گفتم چشممممممم....دیگه هرکیم ندونه من ایرانیم با این پرچمه دیگه۱۰۰٪ مطمعن میشه... 

نظرات 5 + ارسال نظر
بنگرى دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام طناز گل
اینقدر خندیدم از متنت ....چه جالب نوشتی آره راست میگی دخترای جوون با مرد پیر پاییزی چرا ازدواج میکنن ؟؟؟ پول آدمو کور میکنه ...
بله بیشتر وسایل اینجوری شده تولید کننده کشوری دیگست اما بنام یک کشور دیگه تموم میشه مثل همین خرمای کشور ایران که کشورهای عربی بنام خودشون تو بازار عرضه میکنند .
شاد باشی گلم .

amir سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ق.ظ http://amir64.blogsky.com

آموزش مسائل جنسی و پیشگیری

نازنین سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

بیخیاااااااااااااال
پرچم رو میگم
این همه طرح باحال
تعصب تو هیچ چیزی خوب نیست
البته این نظر شخصی منه!
همه ی خاک مال کسیه که اسمش خداس!‌ا این آدمیزاد اومد روش اسم گذاشت و مرزبندی کرد و صاحابش شد...
مدرک هم که... والا نمیدونم چی بگم!
تو قراره همونجا بمونی یا برگردی ایران؟
فکر نکنم دیگه بتونی تو ایران زندگی کنی... واسه ما که سالهاست از اونجا دوریم برگشتن و موندن خیلی سخته

ایشالا تو هم پولدار مولدار میشی!
مث من که قراره تو پیری موفق شم و پسرای جوون و خوشگل رو با پولم اغفال کنم :)))))

مسیح سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام طناز عزیز

:)

چه خوب کردی که برگشتی و

چه حیف که این قدر دیر فهمیدم برگشتی

مدت زیادی گذشته از آخرین باری که وبلاگتو فعال دیدم و

خیلی خوشحالم که باز می نویسی

امیدوارم که همیشه بمونی

سربلند و ایرونی

هیچکس سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
خوبی شما؟ خوشحالمند شدم دیدم برگشتی! روزگار خوب می‌گذره؟
مصرع دوم این مصرع چیه؟:
ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش
از کیه؟
مواظب خود باش.
پیروز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد