ای جانم ...دو روز مونده به شنبه.....

از هر ادم جدیدی که میاد تو زندگیم یه درس تازه یاد میگیرم...مثلا از همنشینی با چینیای چش تنگ فهمیدم که چطوری بخورم که از این خپلتر نشم ...روز اولی که رفته بودیم ناهار بخوریم طبق معمول زیاده روی کرده بودم و اندازه ۴ نفر غذا از خونه اوردم... این چش تنگای سنگ پا قزوینم  به بهانه بچه کولوچه خوردنو در عرض ۴ دقیقه دو سوم غذامو هپلی کردن...از اون موقع به بعد دیگه غذا به اندازه یا شایدم کمتر از اندازه میبرم که کلی این قضیه به کاهش وزنم کمک کرده...

 

 

امروز تکست زده بودی... حالم و پرسیده بودی... جوابتو دادم... چیز زیادی ننوشتم ... یه سلام و یه چطوری... خدا حافظم که من هیچوقت خوشم نمیاد بکنم... به تو ام نکردم...فقط دو ثانیه فقط فقط دو ثانیه پیش خودم فک کردم که اگه قدر منو میدونستی شاید...

 

امروز که داشتم میرفتم سر کلاس یه سیاهه از جلوم رد شد دیدم نگا میکنه لبخند زدم و سلام کردم ... عصر سر زنگ تفریح با بچه ها رفتیم سر قرار ( دبلیوسی)...کار که بخوبی و خوشی تموم شد و برگشتیم تو راه در یکی از کلاسای وام باز بود و دیدم همون اقاهه که بهش سلام کرده بودم مشغول تدریس هستن... رد که شدیم یکی از بچه ها که اسمش مری هستش شروع کرد غش غش خندیدن

 پرسیدم چه مرگته ؟....

 گف این مردا سرشون بکارشونم باشه چشاشون میچرخه....

گفتم چطو مگه...

گف داشتی از جلو کلاس رد میشدی همون اقاهه داش سر تا پاتو برانداز میکرد...

حال نمیدونم چون امروز کلی بخودم رسیده بودم دید میزد یا قضیه بر میگرده به اصل مطلب که بنده سیاه پسند تشریف دارم...  

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

سلام ...باریک اله به چینی ها که روش خوبی بهت یاد دادن

محمد چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.birjand-82.persianblog.ir

سلام وبلاگ خوبی داری از وبلاگ منم سری بزن



عشق تنها شیوه ای است که با آن می توان به اعماق وجودی انسان دیگر دست یافت.
40- عشق تنها مرضی است که بیمار از آن لذّت می برد!
41- عشق شاه کلیدی است که تمام دهلیزهای قلب را میگشاید )ایوانز(
42- اولین طلیعه عشق آخرین تابش عقل است) آنتوان برت(
43- عشقِ مرد قسمتی از زندگی او و عشق زن همه زندگی اوست) لرد بایرون(
43- همه بخاطر عشق زاده شده ایم .... عشق پایه و اساس هستی و تنها پایان آنست)دیز رائیلی(
44 - اگر می خواخید دوستتان بدارند دوست بدارید و دوست داشتنی باشید. ) فرانگلین)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد