!از تو حافظه ام دیلیتت می کنم: تو را به فراموشی می سپارم، ای عشق سابق
فرستادیمون تو اسکرین سیور: در حالت گنگی و بی خبری فرو رفتم
ما رو بذار تو فوریتت: به من عقده ای بدبخت توجه بیشتری بکن
زندگی تو ویروسی می کنم: بشدت اذیتت می کنم
از زندگیم ایگنورت می کنم: رابطه ام را کاملا با تو قطع خواهم کرد
کلیک نکن، باز بشو نیستم: من با رفتارهای تو تحریک نمی شوم
هارد ننه تو فورمت می کنم: یک جور مادر فلان است
برو، ننه بابا ویروسی! : نوعی اهانت به یک دوست سابق
برو واسه آبجیت پی ام بده: نوعی نجیب نمایی اینترنتی با اعمال شاقه
باید زندگیتو از اول اینستال کنی: اوضاعت خیلی خرابه
باهاس آپ گرید بشی تا باهات راه بیام: نوعی کلاس گذاشتن است
داداش! نخونده دیلیتت می کنم: دیگه از چشمم افتادی
گذاشتمت تو دسک تاپم: خیلی مورد توجه من هستی
.چت مثبت باز: کسی که در چت روم رفتار غیر اخلاقی نمی کند
بچه بیل گیتس: یک چیزی در حدود حسین درخشان

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrana شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:26 ب.ظ http://mehrana1382.blogsky.com

salam . kheili bahal bid zoghidam hesabi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد